noordelijke maansknoop

31-07-2015 07:57

De noordelijke maansknoop is een positie van de sterren bij je geboorte die wat vertelt over welke bagage je met je meedraagt (vorige levens) en welke zaken in dit leven je levensdoel kunnen zijn omdat je ze naar geluk en tevredenheid leiden.


Ik heb de tekst over mijn noordelijke maansknoop (in ram) gelezen en het voelt ZO JUIST!

De informatie is ook helemaal welkom op dit moment.

Ik begrijp uit mijn noordelijke maansknoop (dus in ram) dat het mijn doel is impulsief te durven zijn, mijn gevoel te volgen. De tekst verhult ook dat ik vaak van het ene avontuur in het andere zou springen.

Daar verlang ik ook naar......


Als jullie meer willen te weten komen over jullie noordelijke maansknoop (en dus tips voor jouw weg naar geluk)

kan je hier wat meer lezen;


jan spiller- Astrologie van de ziel. Daar heb ik mijn informatie over mezelf gehaald.

zie ook https://www.bol.com/nl/p/astrologie-voor-de-ziel/666885243/?country=BE

drakekop-staart


https://www.catharinaweb.be/astrologie/drakekop.htm


zij gebruiken de benaming drakekop in plaats van noordelijke maansknoop

er is ook een zuidelijke maansknoop of drakestaart die wat vertelt over welke bezigheden we naar geneigd zijn maar ons toch geen vervulling brengen.


https://quantum-astrologie.me/tag/noordelijke-maansknoop/

https://astrojoopverhagen.blogspot.be/2015/02/noordelijke-maansknoop-in-maagd.html


Inspirerend leesvoer

noordelijke maansknoop

31-07-2015 07:57
De noordelijke maansknoop is een positie van de sterren bij je geboorte die wat vertelt over welke bagage je met je meedraagt (vorige levens) en welke zaken in dit leven je levensdoel kunnen zijn omdat je ze naar geluk en tevredenheid leiden.Ik heb de tekst over mijn noordelijke maansknoop (in ram)...
Lees meer

Inspirerend leesvoer

noordelijke maansknoop

31-07-2015 07:57
De noordelijke maansknoop is een positie van de sterren bij je geboorte die wat vertelt over welke bagage je met je meedraagt (vorige levens) en welke zaken in dit leven je levensdoel kunnen zijn omdat je ze naar geluk en tevredenheid leiden.Ik heb de tekst over mijn noordelijke maansknoop (in ram)...
Lees meer